Поширені запитання про закриття інтернет-магазину

vidaXL прощається з UA. Щоб полегшити перехід, ми підготували відповіді на найпоширеніші запитання. Ось усе, що вам потрібно знати:

Чи можу я все ще отримати допомогу щодо свого замовлення після закриття сайту?

Ваша покупка все ще покривається дворічною гарантією відповідно до місцевих норм.

Чи діє ще гарантія на моє замовлення?

Так, ваше замовлення залишається під гарантією відповідно до стандартної дворічної політики з урахуванням місцевих норм.

Як я можу придбати запчастини?

Якщо запчастини є в наявності та можлива доставка, ми надішлемо їх повторно. Якщо ні — буде запропоновано часткове відшкодування залежно від наявності.

Що робити, якщо я не використав увесь промокод? Чи можу я отримати готівку натомість?

На жаль, промокоди не можна обміняти на готівку.

Чи є інші канали для придбання вашої продукції?

На даний момент усі канали продажу закрито.

Чому ви більше не продаєте?

Ми внесли цю зміну в рамках ширших змін у політиці компанії.

Є інші запитання?

Будь ласка, зателефонуйте на нашу гарячу лінію: 380947111636